Mijn UPC

Registreer nu of log direct in

Registreren of inloggen op Mijn UPC

Registreer nu en krijg direct toegang tot Mijn UPC. Heeft u al een account? Log dan direct in.

 
 
Mijn facturen en betalingen

Mijn facturen en betalingen

Kan ik mijn factuur online bekijken?
Alle UPC-klanten hebben via Mijn UPC standaard gratis toegang tot hun online factuur. Een mooi alternatief voor de papieren factuur.

 

Is mijn factuur eigenlijk al betaald?
In Mijn UPC kunt u dat per factuur zien. Ook kunt u zien wat het openstaande bedrag is en of uw laatste betaling is ontvangen.

 

Wat heb ik deze maand aan On Demand-films betaald?
Mijn UPC biedt inzicht in het huidige verbruik voor telefonie, On Demand en mobiele data. Op uw factuur staat het gefactureerde verbruik.

Terug naar boven
Mijn abonnementen

Mijn abonnementen

Welk abonnement of pakket heb ik eigenlijk?
Heeft u een Alles-in-1 Pakket of een bundel met televisie, internet, telefonie en/of mobiel internet? Dit kunt u allemaal bekijken in Mijn UPC.

 

Kan ik mijn telefonie-instellingen online wijzigen?
Mijn UPC biedt u de mogelijkheid om alle telefooninstellingen zelf aan te passen, wanneer u dat wilt.

 

Kan ik online mijn extra zenderpakket wijzigen?
In Mijn UPC kunt u zelf snel en gemakkelijk extra zenderpakketten opzeggen.

Terug naar boven
Mijn gegevens

Mijn gegevens

Kan ik ergens mijn persoonsgegevens wijzigen?
Uw e-mailadres, geboortedatum of uw mobiele nummer waarop we u kunnen bereiken, kunt u met één druk op de knop aanpassen.

 

Kan ik ook mijn inloggegevens wijzigen?
Mijn UPC biedt u de mogelijkheid om uw wachtwoord, geheime vraag en antwoord te wijzigen in een paar simpele stappen.

 

Kan ik online mijn bankrekeningnummer wijzigen?
Uw bankrekeningnummer kunt u in Mijn UPC wijzigen. Ook kunt u andere factuur- en betaalopties aanpassen.

Terug naar boven