Uitleg

Retourdozen

Bij UPC krijgt u apparatuur (mediabox, modem of CI+ module) in bruikleen. Als u uw abonnement opzegt, moet u deze apparatuur in een aantal gevallen terugsturen naar UPC. Ook als uw apparatuur omgeruild wordt, moet u deze in een aantal gevallen retourneren. Moet het apparaat terug naar UPC, dan ontvangt u van ons een retourdoos. Stuurt u de apparatuur niet terug, dan brengt UPC de vervangingswaarde bij u in rekening. Hoeft de apparatuur niet terug naar UPC, dan kunt u deze houden of naar de milieustraat van uw gemeente brengen.

 

Apparatuur terugsturen na een opzegging
Als uw opzegging bij UPC is geregistreerd, ontvangt u ongeveer 5 dagen vóór de einddatum van uw contract een retourdoos via de post. De einddatum van uw contract vindt u in de bevestigingsbrief (of e-mail) van uw opzegging.

 

Omruilen apparatuur

Als uw mediabox of modem wordt omgeruild, zijn er drie mogelijkheden:

  1. De verzendverpakking van uw nieuwe modem is de retourdoos. In de installatiehandleiding vindt u retourinstructies en -stickers.
  2. in de verzendverpakking van uw nieuwe mediabox is een retourdoos toegevoegd. In de installatiehandleiding vindt u retourinstructies en -stickers. 
  3. U ontvangt een retourdoos bij de orderbevestigingsbrief. U kunt uw oude mediabox in deze retourdoos terugsturen.

 

Retourdoos

De retourdoos die u ontvangt van UPC als u heeft opgezegd of als uw mediabox of modem wordt omgeruild, past niet door de brievenbus. De retourdoos geeft u gratis af bij een postNL punt en wordt verstuurd als pakketpost. U ontvangt dan een verzendbewijs. Wij adviseren u dit bewijs te bewaren.

 

Gebruikt u niet de retourdoos met de adressticker van UPC, dan kunt u het volgende adres gebruiken om apparatuur terug te sturen:

 

ND/UPC

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

 

 
 
Proactive Chat

Wilt u chatten?

Er is een chatassistent
beschikbaar om u te helpen.
Wilt u de sessie starten?