Abonnementen telefonie

Telefonie van UPC

Neem uw eigen telefoonnummer gewoon mee naar UPC

Voordelig bellen voor dezelfde tarieven naar vast en mobiel

100% Installatiegarantie incl. gratis monteur

 
 
€ 0,09 per minuut naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland
Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland
€ 0,10 per gesprek naar alle vaste nummers in Europa, Marokko, Turkije, de Verenigde Staten en Canada
Online TV kijken
15+ zenders
binnen en buiten
Online TV kijken
15+ zenders
binnen en buiten
Extra telefoondiensten
Voicemail, Wekservice, Wachtgesprek, Verkort kiezen, Nummerweergave, Doorschakelen, Driegesprek, Nummerherhaling
Getoonde prijzen komen bovenop de kosten voor Digitale Kabel TV & Radio
 
 
Apparatuurkosten
€ 29,-
Apparatuurkosten
€ 29,-

Overige abonnementen: Bellen Basis

* U kunt op basis van een Fair Use Policy onbeperkt bellen.

 
 

Neem uw huidige telefoonnummer mee

Bij een nieuw telefonieabonnement van UPC kunt u uw telefoonnummer van uw huidige provider gewoon meenemen. Nummerbehoud is bovendien gratis. Wij regelen graag voor u de opzegging, zodat u daar geen omkijken naar heeft. U ontvangt van ons een formulier bij uw installatiepakket waarmee u Nummerbehoud kunt aanvragen.

 
 
 
 

Zorgeloos bellen voor een vast bedrag per maand

Breid uw abonnement uit met Bellen Onbeperkt Altijd en bel onbeperkt zonder u zorgen te maken over uw telefoonkosten. Zo lang u maar wilt, voor een vast bedrag per maand.

 
 
 
 

Altijd bereikbaar met een tweede telefoonlijn

Breid uw telefonieabonnement uit met een tweede telefoonlijn voor € 7,50 extra per maand. Hiermee bent u thuis op twee telefoonnummers bereikbaar. Handig als u met meerdere mensen woont, of als u een fax gebruikt.

 
 
 
 

De voordelen van UPC

 Gratis thuisbezorgd
 Eén factuur voor alles
 Betrouwbaar netwerk
 Installatiegarantie
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik ben al klant, kan ik dit pakket bestellen?

 

Ja, ook als u al klant bent, kunt u dit bestellen. De prijs voor dit abonnement geldt voor zowel nieuwe als huidige klanten.

 

Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement?

Als u uw bestelling plaatst, zetten wij automatisch uw huidige abonnement om naar uw nieuwe abonnement. Kiest u voor sneller internet of meer tv-zenders, dan passen wij dit automatisch aan. Na uw bestelling controleren wij welke apparatuur u al heeft. Zo ontvangt u niets dubbel.

 

Moet ik extra kosten betalen?

  • Als u diensten bestelt waarbij u een (ander) modem, mediabox en/ of een CI+ Module ontvangt, betaalt u eenmalig apparatuurkosten van € 29,-.
  • Bij alle abonnementen geldt een eenmalige borg van € 45,- voor het modem en de Horizon Mediabox. Deze borgkosten vervallen als u al eens borg heeft betaald.
  • Uw abonnement wordt maar één keer in rekening gebracht. U betaalt nooit dubbele abonnementskosten.

 

Ontvang ik ook MyPrime bij een Power Pakket?

Als u uw abonnement vernieuwt naar ons Power Pakket ontvangt u van ons gratis MyPrime. U kunt uw huidige abonnement ook direct uitbreiden met MyPrime via uw persoonlijke Mijn UPC-account.

 

Direct uw abonnement aanpassen

Als u inlogt met uw Mijn UPC-account, kunt u uw huidige abonnement bekijken. En gemakkelijk uw huidige abonnement aanpassen. U ziet meteen in het overzicht wat er voor u verandert. U kunt direct uw aangepaste abonnement bestellen.

 

Algemene informatie over uw abonnement aanpassen