Abonnementen telefonie

Telefonie van UPC

Onbeperkt bellen
Altijd, naar vaste en mobiele nummers in Nederland.*
Gratis extra diensten:


Voicemail, Wekservice, Wachtgesprek, Verkort kiezen, Nummerweergave, Doorschakelen, Driegesprek, Nummerherhaling.
Voicemail, Wekservice, Wachtgesprek, Verkort kiezen, Nummerweergave, Doorschakelen, Driegesprek, Nummerherhaling.
Goed om te weten:
Bovenstaande prijs komt bovenop Digitale Kabel TV & Radio. Gratis installatiepakket.
Bovenstaande prijs komt bovenop Digitale Kabel TV & Radio. Gratis installatiepakket.

Overige abonnementen: Bellen Basis

Nummerbehoud

Met de service Nummerbehoud blijft u zonder problemen met uw huidige telefoonnummer bellen. U kunt zelf aangeven of u van Nummerbehoud gebruik wilt maken. Wij zorgen er dan voor dat u gewoon met uw eigen telefoonnummer kunt blijven bellen. Ook regelen we de opzegging van uw huidige telefonieabonnement. Gemakkelijk en gratis.

Terug naar boven

Bellen naar het buitenland

Heeft u vrienden of familie in het buitenland en houdt u van lange gesprekken zonder over de kosten na te hoeven denken? Dan is Bellen Onbeperkt Altijd iets voor u. Met deze telefoniebundel belt u namelijk onbeperkt naar vaste nummers binnen Europa. U betaalt alleen de startkosten van € 0,10 per gesprek en vervolgens kunt u zorgeloos bellen naar alle vaste nummers in Europa, inclusief Turkije en Marokko.

Terug naar boven
Geheim nummer

Geheim nummer

Wilt u liever niet met uw naam en telefoonnummer in het telefoonboek verschijnen? Dat is geen probleem met telefonie van UPC. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven of u met uw telefoonnummer in openbare registers wilt verschijnen. Wilt u bovendien ook anoniem kunnen bellen? Dan kunt u een UPC Wijzigingsformulier invullen om uw voorkeur aan te geven.

Terug naar boven
Tweede telefoonlijn

Tweede telefoonlijn

Woont u met meerdere mensen in huis en is een extra telefoonlijn geen overbodige luxe? Of gebruikt u een fax? Dan is de tweede telefoonlijn een handige oplossing. Voor € 7, 50 per maand kunt u gebruik maken van een extra telefoonlijn op uw eigen adres. De tweede telefoonlijn heeft een eigen apart telefoonnummer, waardoor u rustig gebruik kunt blijven maken van uw eigen telefoonaansluiting.

Terug naar boven

 

* U kunt op basis van een Fair Use Policy onbeperkt bellen.

 
 
 
 

Ik ben al klant, kan ik dit pakket bestellen?

 

Ja, ook als u al klant bent, kunt u dit bestellen. De prijs voor dit abonnement geldt voor zowel nieuwe als huidige klanten.

 

Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement?

Als u uw bestelling plaatst, zetten wij automatisch uw huidige abonnement om naar uw nieuwe abonnement. Kiest u voor sneller internet of meer tv-zenders, dan passen wij dit automatisch aan. Na uw bestelling controleren wij welke apparatuur u al heeft. Zo ontvangt u niets dubbel.

 

Moet ik extra kosten betalen?

  • Als u diensten bestelt waarbij u een (ander) modem, mediabox en/ of een CI+ Module ontvangt, betaalt u eenmalig apparatuurkosten van € 29,-.
  • Bij alle abonnementen geldt een eenmalige borg van € 45,- voor het modem en de Horizon Mediabox. Deze borgkosten vervallen als u al eens borg heeft betaald.
  • Uw abonnement wordt maar één keer in rekening gebracht. U betaalt nooit dubbele abonnementskosten.

 

Ontvang ik ook MyPrime bij een Power Pakket?

Als u uw abonnement vernieuwt naar ons Power Pakket ontvangt u van ons gratis MyPrime. U kunt uw huidige abonnement ook direct uitbreiden met MyPrime via uw persoonlijke Mijn UPC-account.

 

Direct uw abonnement aanpassen

Als u inlogt met uw Mijn UPC-account, kunt u uw huidige abonnement bekijken. En gemakkelijk uw huidige abonnement aanpassen. U ziet meteen in het overzicht wat er voor u verandert. U kunt direct uw aangepaste abonnement bestellen.

 

Algemene informatie over uw abonnement aanpassen